PRZYSTAWKI,  SAŁATKI I SURÓWKI,  WEGAŃSKIE

KAPUSTA PAK CHOI Z SEZAMEM

Dużo w niej słodyczy, ale i odrobina goryczki. Poznajcie chińską kapustę Pak Choi (Bok Choy):

Dzisiaj ekspresowo!

Składniki: dowolna ilość kapusty Pak Choi, masło (lub oliwa w wersji wegańskiej), sól, sezam.

Płuczemy kapustę, następnie rwiemy na listki, a środek zostawiamy w całości. 
Podsmażamy przez 5-7 min na masełku albo oliwie, doprawiając solą do smaku.
Na koniec posypujemy kapustę białym lub czarnym sezamem. 

Ot cała filozofia – prościutko i szybciutko.

CIEKAWOSTKA: 

Kapusta PAK CHOI (lub BOK CHOY) dzięki fitoskładnikom wykazuje bardzo duże działanie przeciwzapalne, jest idealna w profilaktyce przeciwnowotworowej, a także obniża ciśnienie krwi i ułatwia utratę masy ciała 🙂 

Wiecie, że szklanka kapusty pak choi ma tylko 9 kalorii ? 🙂 A może macie ochotę na czosnkową sałatkę z makaronu Vermicelli ?

5 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *